Tuesday, January 19, 2016

Craving Nak Makan


Assalamualaikum w.b.t.

Holla, guys ! Pernah tak korang tetiba terasa nak makan something? Kiranya macam craving la tu. Kalau tak dapat, rasa macam loser sangat sebab tak dapat puaskan selera tekak ni. Haha. Nad selalu je jadi macam ni. Tetiba nak makan itu nak makan ini. Especially kalau tengah PMS. Faham faham je la. Hormon tak stabil.

Rupa-rupanya ada sebab kenapa tetiba kita teringin nak makan itu ini. Itulah perempuan. Hobi makan tapi tak nak gemuk. Bila dah gemuk sikit, complaint pula. Haha.






p/s: Tetiba terasa nak makan maggi goreng dengan Auntie Anne's yang sedap tu. Hantu maggi memang macam ni

4 comments:

  1. ilmu baru ni. terima kasih kongsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2. Saya pun baru tahu juga ni :)

      Delete
  2. owh..betul..kadang macam tak menyempat nyempat nak dapatkan apa yang terasa nak di makan tu..Allahu...

    ReplyDelete
  3. ohh.. baru tau.... selalu puaskan tekak ja...

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Please drop your comment and opinion here. Harsh and dirty words are strictly prohibited. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg