Saturday, February 27, 2016

Awat Mahal Sangat Tudung Ni?!


Assalamualaikum w.b.t.


Holla, gais. Apa khabar? Harap korang semua baik baik belaka je la ye. Hihi. Hari tu kan nad terjumpa gambar atas ni kat twitter. Macam mana dengan pendapat korang? Berbaloi tak harga tudung tu. Hahaha. Bagi nad la kan, kalau nak beli tudung tu tak payah la nak beli mahal mahal sangat. Karang jadi riak pula. Tudung kat jalan TAR pun ok apa.  Murah pun murah. Boleh banyak banyak lagi tu buat collection. Apa gunanya beli tudung mahal mahal kalau tak tertutup aurat tu. Opss sorry to say. Nad ni pun nak beli tudung Neelofa pun hanya mampu pandang je. Inikan pula nak beli tudung branded seperti mumu scarves, owl by ND etc. Baik beli tudung murah murah je. Kualiti pun not bad. Ye ke idok?

Haa? Tak kisah harga tudung tu mahal sekalipun sebab memang takkan beli. Lol. Hahaha

17 comments:

  1. Nahai harga... hujng bulan makan megi... sob2

    Betul... beli yang murah, dapat banyak variety *sep sikit*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay meh sep. Haha. Makan maggi and then sakit perut. Hahaha

      Delete
  2. Ntahpape letak harga tudung pun. Kalau mahal tp kualiti tiptop takpelah . ini bkn stakat mahal tp mmg betul betul mahal. Berniaga utk megaut keuntungan semata mata tanpa fikir kebajikan manusia langsung. Haha , teremo laa pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lek lek. Take a chill pill. Hahaha

      Delete
  3. huhu... kalau saya pun mungkin xkan beli.... menangisssss air mata darah kata tudung tu koyak ke apa hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tak apa. Kalau beli pun, mesti tak pakai tudung tu sangat. Sayang sangat la katakan. Buat pameran dlm almari je la. Hihi

      Delete
  4. Seriusss oit Rm2k????? #pengsanmakaiiii

    gila mahai >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serius la ni. Dah jadi viral ni. Mahai tu tak payah cakap la. Macam tak logik je harga tu

      Delete
  5. mahal sebab diamonds dia tu kot! sekali hilang tudung ni, habis beribu rugi. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tak apa. Menangis meraung raung nanti

      Delete
  6. "Tak kisah harga tudung tu mahal sekalipun sebab memang takkan beli"
    comel. hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Haa tau tak apa. Menangis kalau rosak tu

      Delete
  8. Berlian ape tah dia letak agaknyer yerk. Tula saya pon beli tudung rm10 jer. Lagi sedap pakai. Hehe !

    ReplyDelete
  9. Walaupun berkemampuan, masih dikira membazir membeli benda macam ni. Harga melebihi 'nilai' yang sepatutnya buat sehelai tudung. Entahlah, dunia sekarang. Apa pun boleh jadi.

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Please drop your comment and opinion here. Harsh and dirty words are strictly prohibited. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg