Showing posts with label Wish. Show all posts
Showing posts with label Wish. Show all posts

Tuesday, April 28, 2015

Happy Birthday, Dearself




Assalamualaikum w.b.t.

Holla, guys ! Apa khabar ? Nad harap korang semua sihat sihat belaka. Yang mana yang sakit tu, pergi la date dengan doktor. Hihi. Karang melarat, susah pula nanti. Hari ni dah 28 April 2015. Means pukul 3:55 petang nanti nad dilahirkan beberapa tahun dulu. Nad dah officially 20 tahun. Haha. Tak ada lagi 'teen' age. Bye bye, teen age. Umur nad dah ada pangkal 2 dah.




Ekceli, tak ada la excited mana pun. Sebab sedar yang diri ni makin lama makin besar. Makin tua. Kena jadi matang. But well. Nad kan payah sangat nak jadi matang ni. Still ada perangai childish tu lagi. Aishh. Teruk betul. Dah boleh jadi mak orang ni tapi still macam kanak-kanak ribena. Kahkah. Tak salahkan sebelum jadi wife orang nak kekalkan perangai kebudak-budakan tu. Bosan la jadi matang. Serius je memanjang.




Tetiba sedar yang ajal semakin mendekati. Umur je meningkat di dunia tapi hakikatnya umur kita ni berkurang sebab menghampiri kematian. Tetiba rasa sebak dan insaf sikit. Nad tak nak minta apa-apa pun. Sebab nad akan tak bersyukur dengan apa yang ada. Nad cuma harap masih ada orang yang sudi doakan untuk nad bila nad dah tiada di dunia yan fana' lagi, diberikan peluang untuk bahagiakan mama abah dan menjadi hambaNya yang taat demi mencapat mardhatillah. Ajal tu kan rahsia Allah. Bila bila masa pun terjadi tanpa lewat sesaat pun. Huhu. Kepada yang dah wish kat nad, terima kasih banyak banyak. Jasa korang semua takkan mampu nad balas. Semoga Allah dapat membalas dengan memberikan yang terbaik untuk korang semua. Nad selalu doakan yang baik baik untuk korang semua. To someone there, orang tunggu wish awak ni. Kahkah. Kalau tak, siaplah awak nad kerjakan *aura kejam mari*. Take care. Ilal liqa'. Fi hifzillah.


Monday, November 14, 2011

All the best!!



Entyr nie special utk pen

14 November 2011
tiba la saat2 yg dnntikn
yg dgrunkn
yg bkl mnntukn msa dpn mreka
wat calon SPM 2011
ari nie,SPM dh start
aq rsa sdih la
sbb pen amik SPM thn nie
rsa brt hti nk brjauhan
dlm tmpoh msa yg lma plak tu
alaa..lek luu..
buknnye lma.1 buln je kot
tpi,aq ttp rsa sdih la
ntah npe
buknnye ta biasa brjauhn
ishh..mngada-ngada btul la
huhu~

To pen,pnsel nk ucpkn
good luck 4 ur SPM
smoga pen dbrikn kmudhn dan
ktnangn sluas lautn utk mnjwb soaln tu
pnsel doakn smoga pen
dbri kmudhn utk mnjwb soaln
yg pnting,jgn gopoh-gapah
tnang je.jgn stress2.just focus utk study
*ceh..bjet aq nie kaunselor uphn pen je
jgn fkir dan risau psl pnsel kt sini
pnsel akn jga diri baik2 dmi pen

lps nie,hdup pnsel akn snyi la
ye la,lps nie pen msti akn busy
ntah ke mna utk further study
ta de spe yg nk jga dan
tngok2kn pnsel kt sini
*hey!!kaw bukn bdk kcik la.pndai2 la jga diri
nk amik brt psl pnsel
sprtimna yg pen lkukn
nk take care psl pnsel
jdi tmpt pnsel luahkn prsaan
yg trbku dlm hti nie

thn dpn,hdup pnsel akn brubh
ye la,msti la pen akn tingglkn pnsel
spe lgi pnsel nk usha
sllunye pnsel usha pen
*ta kntoi mna la,kn??
tpi,thn dpn pen dh ta de lgi
ta de dhdpn mta pnsel
dh jrng utk brsma dgn pnsel
pnsel ta akn dpt jmpa pen lgi
lihat wjh pen
lihat snyumn pen
ktuk2 pen.hehe :P
usha grk gri pen
usha pen de kt mna
pe yg pen wat
mcm mna la hdup pnsel
thn dpn tnpa pen
msti rsa snyi je

mybe dh tiba msanye
utk pnsel brdikari
hdup tnpa brgntung kpd pen
pnsel tau slama nie pon
pnsel sllu mnyushkn
dan mmbbnkn pen
dgn krenah pnsel yg mcm2 tu
dgn mslh2 pnsel yg brtimbun
pe pon,smua knangn pnsel 
brsma dgn pen
akn pnsel ingt sllu
dan mnjdi knangn trindh
dlm hdup pnsel

nota semak:anyway,thanks sbb hntr msj kt pnsel.mcm tau2 je yg pnsel tgh fkirkn pen.
pnsel ingt pen tgh busy study tpi msih smpt hntr msj kt pnsel.
pnsel akn doakn smoga cita2 pen akn trcpai.amin..hope our relationship 
will last forever :)


Monday, September 19, 2011

Happy birthday!!



entri nie khas utk


si bdk comel nie
a.k.a yaya
mrngkap adk aq

happy birthday to you!!
happy birthday to you!!
happy birthday to yaya!!
happy birthday to you!!

Allah slmtkn kmu..
Allah slmtkn kmu..
Allah slmtkn kmu..
Allah slmtkn Nurdahlia Irdina..
Allah slmtkn kmu..

happy birthday yg ke-9
wahai adkku yg trsyng
dh bsr dh adk kakak nie
kakak plak yg rsa diri
nie dh smakin tua
hehe~

wlaupon beza umur kite 7 thn
wlaupon kite sllu brgduh
wlaupon kite sllu brtikam lidah
wlaupon kite sllu brdebat
tpi,adk ta tau
yg kakak syng adk sngt2

dsblik kegarangan 
dan kmrhn kakak nie
msih trslit rsa syng
nie kt adk
kakak doakn smoga adk
pnjng umur dan
brjya d'dunia dan d'akhirat

dan kakak nk ucpkn
ribuan trima ksih kt adk kakak
yg trsyng nie
sbb snggup tngguhkn smbutan birthday dye nie
smta-mta nk tnggu kakak blik dri camping
dan mkn pizza hut yg bru kluar tu
brsma kakak
kakak hrgai smua tu

tpi,kakak mnta maaf
sbb ta dpt bgi hdiah kt adk
buknnye kakak ta nk bgi
cuma,kakak ta de msa nk cri
hdiah utk adk
kakak trllu busy
insyaallah!!
klau kakak de msa
kakak akn blikn hdiah
utk adk

Love you so much,my little sis♥♥


Monday, June 20, 2011

Selamat Hari Bapa



Selamat Hari Bapa!!
aq lmbt wish 1 hri
biar la
ska hti la
gurau je la
hehe..

smlm,abh blik ke rumh
stlh gi outstation
sunyi jgk bile abh x de
bile abh blik,
adik bradik aq smbut abh blik
dan trus brlri ke abh
gmbiranye bile abh dh blik
aq plak trus bgi hdiah kt abh
smbil wish Selamat Hari Bapa kt abh
lps tu,aq pluk abh kuat2
abh plak pluk aq jgk
dh lma dh x rsa plukan abh
rndu giler nk wat mcm tu
nk brmnja dgn abh
ye la,aq kn dh bsr

bile aq pluk abh,
rsa mcm nk nangis pon de
trharu sngt sbb abh pon pluk aq
x sngka plak
x dpt dgmbrkn btpa syngnye
btapa brsyukurnye aq
sbb msih mmpunyai seorang abh
jika dbndingkn dgn orng lain
yg kurang brnsib baik
tibe2 je touching jap
huhu..

trima ksih,abh
sbb jga kakak dgn baik
dri kcil smpai skrng
brsbr dgn kerenah kakak
yg agk dgil dan nkl nie
mncurahkn ksih syng kt kakak
mnunaikn prmintaan kakak
wlaupon abh trpksa bkrja kras
utk tunaikn prmintaan kakak
mnggmbirakn hti kakak
wlaupon kakak tau yg
kdng2 kakak wat abh sdih dan trluka
dgn kerenah dan prngai kakak nie
brkorban hrta,msa dan wang utk kakak
wlaupon kakak x prnh tau
dan x tau mnghrgai smua tu
abh x prnh brsdih kt dpn kakak

abh x nk kakak brsdih jgk,kn?
maafkn kakak sbb
x dpt mnjdi ank yg baik utk abh
ank yg dpt mmbri ktnangan kpd abh
sbb kakak tau kakak bnyk
wat slh kt abh
skitkn hti abh
kecewakn abh dgn result kakak
dgil trhdp kta2 abh
tpi abh prlu tau
kakak syng abh
abh ialah ayh kakak yg trbaik
kakak x sdia nk khilngn abh
sbb kakak prlukn abh dlm hdup kakak

To my abah,Mr.Rosman.thank you very for all you do for me.love you so much..








Friday, May 20, 2011

Happy birthday,awak..



Happy birthday to a special person!
Although I haven't known you many years,
Perhaps because you've dried so many tears,
Pleasure reigns as I these greetings end.
Your happiness should last till all things end!
Because you've been so sweet and understanding
In toughest time you've made me laugh and smile
Rejoice in your own specialness awhile
This I'm not requesting but demanding!
How else to make yourself the celebration,
Doing what does not come naturally?
Always your concern has been for me,
Yet now you must endure my adoration!

p/s:smoga awk pnjng umur,hdup dbrkati dan dlindungi Allah
 ~19 Mei 2011~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg