Monday, January 25, 2016

Senarai Pemenang Anugerah Juara Lagu (AJL) ke-30

Image result for anugerah juara lagu 30

Assalamualaikum w.b.t.

Pada 24 Januari 2016 (semalam) telah berlangsungnya Anugerah Juara Lagu ke-30 yang menyaksikan 12 finalis berentap untuk mendapatkan gelaran juara. Anugerah ini diadakan tak lain tak bukan di Stadium Malawati, Shah Alam dan dihoskan oleh AG dan Fara Fauzana. Mesti korang semua nak tahu senarai pemenang kan? Berikut merupakan senarai pemenang bagi AJL kali ni.

  • Juara: Akim & The Majistret (Potret)
  • Naib juara: Faizal Tahir (Assalamualaikum)
  • Ketiga: Caliph Buskers (Hanya namamu)
  • Vokal terbaik: Dayang Nurfaizah (Tak pernah menyerah)
  • Persembahan terbaik: Akim & The Majistret (Potret)

Semua finalis menunjukkan persaingan yang sengit antara satu sama lain. Kalau nad kan, tak tahu nak pilih yang mana. Semuanya bagus bagus belaka. Tapi yang buat nad terkejut, nad tak expect pun yang Aepul (vokalis Drama Band) boleh tarik suara dia tinggi sebegitu. Memang salute la kan kat dia walaupun dia tak menang. Apa-apa pun, tahniah kepada semua finalis dan pemenang. Anda dah melakukan yang terbaik untuk menghiburkan kami semua.


3 comments:

  1. Alhamdulillah tahniah semua :)
    Suka tengok hostnya AG dan FAFAU

    ReplyDelete
  2. akimmmmmmm.. iloveit... bst ssngatt.. ahahah anyway jom singgah blog sayaa.. cuci mata and grab cpat2kain sngkt sarawak b4 stok dah habisss... http://wanieseuk.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum. Please drop your comment and opinion here. Harsh and dirty words are strictly prohibited. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg