Sunday, November 16, 2014

Cabaran November #2 [#4] - Gambar Penyanyi Kesayangan



Assalamualaikum w.b.t.


Susah juga nak pilih kesayangan ni. Tak tahu nak pilih yang mana satu. So, nad decide untuk pilih Hafiz Hamidun je la. Boleh jadi ikon agama ni. Hehe. Sebenarnya nad kenal Hafiz Hmidun ni masa zaman sekolah menengah dulu. Dia lah satu-satunya penyanyi lagu agama yang nad kenal lebih sikit. Kalau tanya pasal penyanyi nasyid dan kumpulan nasyid yang ada sekarang ni, maaf la. Nad akan jawab nad kenal Raihan dengan Rabbani je. Nampak sangat old fashion. Hihi. Tak update sangat pasal nasyid ni. Tak tahu kenapa. Dah 5 tahun duduk sekolah macam tu yang menyejukkan mata tu, tapi tetap juga tak terbuka hati nak jatuh cinta dengan nasyid. Sorry to say la. Tapi Hafiz Hamidun ni lain sikit. Nad suka dengan Zikir Terapi dia. Mashaa Allah. Suara dia sedap. Tajwid pun ok. Bila dia alunkan zikir tu, rasa tenang je hati ni. Allahu rabbi

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Please drop your comment and opinion here. Harsh and dirty words are strictly prohibited. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg