Tuesday, December 2, 2014

Giveaway Akhir Tahun




Klik banner untuk join

Assalamualaikum w.b.t.

Syarat penyertaan :
1. Follow blog aku, samada melalui GFC atau Google+. Kedua-dua lebih baik.
2. Follow Instagram aku : NdraJamal dan IG shop aku : whatever.ville
3. Buat entri bertajuk "Giveaway Akhir Tahun" 
4. Letak gambar giveaway (gambar handsock dengan tulisan Giveaway) dan linkkan ke entri ini.
5. Tinggalkan link blog penyertaan kat bahagian komen.

Aku akan pilih secara cabutan. Nanti aku akan keluarkan list nama beserta nombor. Cabutan adalah ikut nombor tersebut. Hanya SEORANG sahaja akan dipilih.
Hadiahnya :
Handsock + 2015 Diari + Topup Celcom/Maxis/Digi bernilai RM10

Giveaway tamat 13 Disember 2014. (kalau kurang 5 orang yang join, mungkin akan dilanjutkan)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum. Hi! Please drop your comment and opinion here. Harsh and dirty words are strictly prohibited. Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg